Τετάρτη 30 Ιουλίου 2008

Ο διαβόητος μονάχος Μάξιμος

Στο χιαχου γκρουπ «ορθοδοξία» (μάλλον «κακοδοξία», είναι), βγήκε ο διαβόητος μονάχος Μάξιμος, αυτός που εκδίδει τον Παΐσιο, και θίγεται οικονομικά από έμενα λόγω της κριτικής μου, βγήκε λοιπόν για να ξεράσει όλον τον εσωτερικό του κόσμο εναντίον του μπλογκ μου και εναντίον του γράφοντος εδώ, τον οποίον και αναφέρει ονομαστικά.

Έγραψε και ξαναέγραψε εκεί, διότι εδώ δεν τολμά να έρθει και να διαλεχτεί.

Γράφει εκεί που εμένα με έχουν αποκλεισμένο, και ξέρουν ότι δεν μπορώ να απαντήσω!
Αποκλεισμένο, διότι πριν από ένα χρόνο ξεσκέπασα μια «κυρία» Μελπόμενη, και μια υπέργηρη φίλη της αμερικανίδα (μέλη του γκρουπ), υποστηρίκτριες του Μπους και υποστηρίκτριες οργανώσεων που λειτουργούν ως προθάλαμοι της μασονίας..

Με έβρισαν και με διέγραψαν, τότε, γι αυτό!
Εκεί κατέφυγε τώρα ο ψευτοκαλόγερος («αγιορείτης») για να χύσει όλο το δηλητήριο του εναντίον μου.
Φυσικά, και στα δυο του ποστ, έσπευσε να απαντήσει η επίσης διαβόητη Μελπόμενη, για να υποστηρίξει τον «νονό-προστάτηη» του Παΐσιου, και για να με χαρακτηρίσει ως «αντίχριστο», για την προς τον Παϊσιο κριτική μου!!!..

Δεν υπάρχουν σχόλια: