Σάββατο, 23 Αυγούστου 2008

Με ρωτούν για τον καλογερο-Παΐσιο, και απαντώ:

http://www.rel.gr/photo/albums/userpics/10001/paisios1.jpg
Με ρωτούν: «Χωρίς να έχω διαβάσει, ομολογώ, όλα τα μηνύματα σου, έχω καταλήξει στην διαπίστωση, πως προσπαθείς να μας πει κάτι για τον Γέροντα Παΐσιο, κάτι για την Εκκλησία . . . . .Αλλά δεν μας λές ΤΙ.»
Απαντώ: Δεν πειράζει που δεν διάβασες όλα τα μηνύματα! Πες μου όμως από ό,τι διάβασες, τι ασάφεια διαπίστωσες ώστε να σε κάνει να συμπεράνεις ότι «κάτι θέλω να πω για την Εκκλησία και τον Παΐσιο», αλλά τελικά δεν το λέω;

Με ρωτούν: «Πιστεύεις πως θα παίξει κάποιον ρόλο αν εμείς πούμε πως ο γέροντας ήταν άγιος ή όχι στην κρίση του Χριστού?».
Απαντώ: Δεν μιλάμε τώρα για την κρίση του Θεού (κανείς δεν μπορεί να την αντικαταστήσει άλλωστε) αλλά για την ορθή ή όχι κρίση τού πληρώματος της Εκκλησίας.

Με ρωτούν: «Ή μήπως πρέπει (πιστεύεις) να ρωτήσει εσένα πρώτα ο Χριστός το αν θα πρέπει να κάνει Άγιο τον γέροντα η όχι?».
Απαντώ: Ευχαρίστως, φίλε μου, σου παραχωρώ τη θέση μου (αν πρέπει κάποιον να ρωτήσει), ώστε να ρωτήσει πρώτα εσένα!

Με ρωτούν: «Και για να σε προλάβω, δεν είμαι από αυτούς που πιστεύουν πως ο γέροντας ήταν Άγιος, και ούτε από αυτούς που πιστεύουν πως ήταν τσαρλατάνος, πιστεύω πως ήταν ένας μοναχός ασκητής που όπως όλοι μας οι Ορθόδοξοι (άλλος λίγο και άλλος πολύ ) ήθελε να κερδίσει την βασιλεία των ουρανών.»
Απαντώ: Εδώ, συμφωνούμε απόλυτα. Αν μάλιστα είχες διαβάσει τα μηνύματα που έχω ανταλλάξει, θα το είχες διαπιστώσει αυτό.

Με ρωτούν: «Πιστεύω πως όπως εσύ υπερβολικά κρίνεις αρνητικά ΑΥΤΑ ΠΟΥ- ΑΛΛΟΙ- ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΨΕΙ ΓΙΑ ΤΩΝ ΓΕΡΟΝΤΑ έτσι και από την άλλη πλευρά (άνθρωποι του ιδίου τρόπου σκέψης με εσένα) έχουν γράψει υπερβολές για τον γέροντα, χωρίς να το έχει επιδιώξει εκείνος.».
Απαντώ: Να παραδεχτώ λοιπόν, ότι όλα αυτά που κρίνω (έστω υπερβολικά όπως λες) δεν είναι του Γέροντα λόγια και πράξεις, αλλά άλλων. Ε, λοιπόν αυτούς τους κατασκευαστές «αγίων» κρίνω εγώ [πώς συμπέρανες ότι έχω τον ίδιο τρόπο σκέψεις με αυτούς;] και αυτό το κατασκεύασμα «άγιος» Παΐσιος το ΠΤΩΜΑ «εικόνα και ομοίωσή τους» που μας καλούν να προσκυνήσουμε, απορρίπτω! Κατάλαβες;

Φιλικότατα,
Παναγιώτης

(Από το εξαφανισμένο μου μπλογκ, τα "χαιρετίσματα")


ΣΧΕΤΙΚΟ:

Συγκλονιστικό 1.: Η νύφη του Παΐσιου, μιλά για τον Παΐσιο!!!.. Συγκλονιστικό 2.: Ο Λεμεσού Αθανάσιος, στο σπίτι του Παΐσιου!!!

  • (190 αναρτήσεις στο μπλόγκ "χαίρετε")

6 σχόλια:

Hera είπε...

Όπως και με άλλους έτσι και με τον Παίσιο έχουμε εκμετάλλευση του ονόματός του από τρίτους, που προσπαθούν να προσδώσουν κύρος στα γραφόμενά τους με τη χρήση ενός δημοφιλούς προσώπου. Το ίδιο συνέβαινε από τα πολύ παλιά χρόνια, και έτσι δημιουργήθηκαν διάφορα "απόκρυφα" η ψευδεπίγραφα κέιμενα.Όχι μόνο θρησκευτικά, αλλά και άλλα.
Τώρα, αν μίλησε έτσι ακριβώς ο Παϊσιος ή αλλιώς, που να ξέρεις. Μπορεί να είπε κάτι και ο άλλος να μην το κατανόησε με το ίδιο πνεύμα. Μπορεί να πρόσθεσε και δικά του. Μπορεί και όχι.
Ωστόσο εγώ τιμώ το πρόσωπο του γέροντα όπως και όλων όσων αφιέρωσαν τη ζωή τους στον θεό και ωφέλησαν ανθρώπους.
Τώρα αν είναι άγιος η όχι, εξαρτάται1) από την κρίση του Θεού και 2) από το τι εμείς εννοούμε "άγιος". Στους αποστολικούς χρόνους όλοι οι πιστοί ονομάζονταν άγιοι. Άγιος είναι ο άνθρωπος που πιστεύει στον Κύριό μας και αγωνίζεται να τηρήσει τις εντολές Του και να Του μοιάσει. Δεν είναι κανένα αξίωμα. Τους αγίους απλώς τους τιμούμε, δεν τους λατρεύουμε. Τους προβάλλει η Εκκλησία σαν παραδείγματα προς μίμηση, σαν πρότυπα ανδρείας, πίστης, υπομονής και άλλων αρετών. Τώρα, όσον αφορά τα τίμια λέιψανά τους, τα τιμούμε και αυτά όπως θα τιμούσαμε κάθε απομεινάρι ενός ανθρώπου που βάδιζε προς τη θέωση. Θεώνεται ο όλος άνθρωπος, όχι μόνο το πνεύμα η μόνο το σώμα. Σώμα και πνεύμα μαζί.Προσοχή: δεν τα λατρεύουμε, δεν τα ειδωλοποιούμε. Σώζεται ο άνθρωπος σημαίνει μένει ακέραιος, διατηρεί την ενότητά του. Και πάλι: προσδοκούμε ανάσταση νεκρών με σώμα, όχι μόνο πνεύματα.

P. MICHALOPOULOS είπε...

Ηράκλεια Μαρμαρά – Μητροπούλου: «προσδοκούμε ανάσταση νεκρών με σώμα, όχι μόνο πνεύματα.»

…Διότι το πνεύμα (η ψύχη), δεν πεθαίνει βέβαια, για να χρειάζεται να αναστηθεί. Ο άνθρωπος θα αναστηθεί, θα ενωθεί δηλαδή πάλι η ψυχή του με το σώμα, ένα σώμα όμως νέο και άφθαρτο τη φορά αυτή… που θα πάει στην κόλαση ή στον παράδεισο… Έτσι δεν είναι;

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

P. MICHALOPOULOS είπε...

Είδατε τι ρεζιλίκι έγινε με το μισολιωμένο πτώμα του Βησσαρίωνα. Το πτώμα το οποίο εκμεταλλεύονται παρουσιάζοντάς το σαν άφθαρτο τάχα λείψανο αγίου.

Ο Παΐσιος βέβαια, είναι ακόμα θαμμένος σωματικά, αλλά κάποιοι προβοκάτορες στον εκκλησιαστικό χώρο, φρόντισαν με τα μυθεύματά τους και τον έθαψαν ΚΑΙ πνευματικά τον ταλαίπωρο γέροντα, αποδίδοντάς του ακόμα και αιρετικές διδασκαλίες, δικές τους φυσικά, που τις βάζουν στο στόμα του αγαθού γέροντα (συμπαθή και αγαπητό σε μεγάλη μερίδα των θρησκευομένων), διδασκαλίες πλάνες που τις αμπαλάρουν σαν λόγια του Παΐσιου τάχα, ώστε να μας τις πασάρουν και να τις αποδεχτούμε πιο εύκολα, γιατί μας περνάνε και για... χάνους, για ακατήχητους.

Αυτό δε το «πτώμα» (βίος και διδαχές) τάχα του Παΐσιου, που το διαφημίζει και ο μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος, είναι πιο αποκρουστικό (και από το μισολιωμένο κορμί του άλλου ταλαίπωρου γέροντα, του Βησσαρίωνα), και είναι η πλάνη αυτή η δεύτερη, ακόμα πιο μεγάλη.

Αυτή τη δεύτερη απάτη κυρίως δεν αντέχω, και διαμαρτύρομαι!

http://leipsana.blogspot.com/2008/07/blog-post.html

Siglitiki είπε...

Δεν πίστευα στα μάτια μου όταν είδα την σελίδα αυτή!!! ΝΤΡΟΠΗ!!!
Ο Θεός να σας συγχωρήσει!!!

P. MICHALOPOULOS είπε...

Παΐσιος
(190 αναρτήσεις στο μπλόγκ "χαίρετε")

http://xairete.blogspot.com/search/label/%CE%A0%CE%B1%CE%90%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%82

P. MICHALOPOULOS είπε...

Η «Siglitiki», είναι κατά σάρκα αδελφή του γέροντα Παΐσιου.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100002617343463