Τετάρτη 6 Αυγούστου 2008

Περαστικός ή γιατρός Κρεμμύδας ή n.kadis ή μαϊμού κατηχητής!

Ένας.. Περαστικός: «..τα φοιτητικά μου χρόνια τα έζησα τελείως κοσμικά, αλλά οι εμπειρίες μου από την "άλλη όχθη" μού δίδαξαν να ζώ σε υπακοή,- δύσκολο λόγω δουλειάς, αλλά σίγουρο ! Η στιφνή απολυτότητα κι η ακραία κρίση οδηγεί σε αδιεξόδους,- σε όλα τα επίπεδα. Ενοιωσα την "έλλειψη Θεού" γιαυτό καί είμαι πολύ επιφυλακτικός στό να απορίψω κάτι.
Καλημέρα!»

Ένας.. Περαστικός: «Δηλαδή ; Ποιοί είναι οι σωστοί πνευματικοί κατά την γνώμη σου; Απορίπτεις τα περισσότερα,- ΟΚ , αλλά δεν προτείνεις λύση. Ποιοί είναι οι πραγματικά πιστοί καί οι πραγματικά μορφωμένοι, όπως λές;
Πρότεινε κάτι αδελφέ !»

Ένας.. Περαστικός: «Στο έχω γράψει και αλλού, εμείς πού γνωρίσαμε τον γ. Παισιο, είμαστε σίγουροι ότι ήταν ένας Θεοφόρος γέροντας. Εσύ, φίλε μου κ. Παναγιώτη, ..έχεις ..κολλήσει με τον γέροντα Παίσιο. Σχεδόν όλοι τον δέχονται σαν άγιο, κι εσύ ..πικρόχολα διαφωνείς. Ας είναι. Ο καθένας την αποψή του.»



Αγαπητέ «περαστικέ», καλησπέρα!
«Μου έχεις γράψει και αλλού» για τον Παΐσιο, αλλά και εγώ επίσης σου έχω απαντήσει εκεί, σχετικά:


Α΄. Τετάρτη, 28 Μαΐου 2008 11:00 πμ:

Τι «καλημέρα», να σου πω εγώ τώρα, φίλτατε;
Είσαι βαθειά νυχτωμένος, και σε λυπάμαι!
Όταν ήσουν χωρίς Θεό, είχες μια ελπίδα να γνωρίσεις την αλήθεια, και σίγουρα θα έψαχνες γι αυτήν..
Δυστυχώς όμως για σένα, τώρα, βρέθηκες στο άλλο άκρο, να νομίζεις δηλαδή ότι η αλήθεια είναι τα «μπάζα» στα οποία σε έχουν ρίξει και σε σκεπάζουν με αυτά σιγά σιγά!
Τρέμεις, μήπως γυρίσεις στην πρώτη κατάσταση της πνευματικής πείνας, και τρως υπάκουα και με βουλιμία ό,τι «κοπριά» σε ταΐζουν (οι πολλοί και έγκυροι, για σένα) οι δήθεν πνευματικοί και οι δήθεν μορφωμένοι.
Κρίμα σε σένα, κρίμα!..


Β΄. Πέμπτη, 29 Μαΐου 2008 10:14 μμ:

1. Τι να σου προτείνω αδελφέ;
Σου προτείνω να γίνεις ελεύθερος άνθρωπος!


2. Ο Χριστός, σταυρώθηκε για να σε ελευθερώσει, επομένως μη γίνεσαι δούλος ανθρώπων.
Ο Χριστός είναι η Αλήθεια, το ξέχασες; Σου άφησε το Ευαγγέλιο του, επομένως μη θολώνεις το μυαλό σου με τις ψευτοδιδασκαλίες ψευτογερόντων.

3. Εγώ θα σου πω ποιοι είναι οι σωστοί πνευματικοί; Πάλι καθοδηγούμενος θέλεις να γίνεις; Έχεις κρίση και κρίνε μόνος σου. Βάλε σαν κριτήριο τον λόγο του Θεού, λυχνάρι στο δρόμο σου, για να μη σκοντάφτεις.
Αυτή είναι η λύση που σου προτείνω, αδελφέ!

4. Ήρθες σε ένα νέο κόσμο, στον κόσμο της Εκκλησίας, όπως νομίζεις; Πώς θα αισθανθείς ότι πράγματι βρίσκεσαι μέσα σε αυτόν; Κάτω από μπάζα θαμμένος;
Αυτά τα μπάζα, αυτήν την χωματερή στην οποία σε σπρώχνουν να βρεθείς, αυτά είναι τα «περισσότερα» που απορρίπτω, αδελφέ!..

5. Και μορφωμένοι, πνευματικά, δεν είναι οι «δεσποτάδες και οι καθηγητές» που έχουν συμφέρον να σε κρατούν σε μια θρησκοληψία για να σε εκμεταλλεύονται, σερβίροντας σου πτώματα σαν τον Παΐσιο και σαν τον Βησσαρίωνα..
Κατάλαβες;

Δεν υπάρχουν σχόλια: